Balettikoulu Sinikellon tiedote koronavirukseen liittyen

Tavalliset tunnit on peruttu toistaiseksi, mutta järjestämme etäopetusta Instagramin kautta

Koronaviruspandemian vuoksi olemme poikkeuksellisessa tilanteessa. Teemme parhaamme. Opetustiloja on suljettu meiltä toukokuun loppuun asti ja ryhmäkokoontumisia suositellaan välttämään. Isot esitykset on kielletty. Onneksi meillä on Sinikellossa luovia opettajia ja olemme pohtineet yhdessä eri vaihtoehtoja. Jos koronavirusepidemiassa tapahtuu yllättäviä käänteitä, toimimme tilanteen mukaan. Mutta tämä on tämänhetkisten suositusten ja määräysten rajoissa paras vaihtoehto, jonka keksimme.

Opettajilla on seuraava kokous 1.4.2020. Jos tilanne on muuttunut, teemme uusia ratkaisuja ja tiedotamme niistä sähköpostilla viimeistään 4.4.2020 mennessä. Päädyimme tällä hetkellä tällaiseen ratkaisuun:

Treenitunteja jää käymättä loppukeväältä viikolta 6–7, riippuen ryhmästä ja viikonpäivästä.

Loppukevään tunnit korvataan kahdella tavalla:

• Etäopetuksena Instagrammissa kevään ajan. Lue lisää etäopetuksesta ja sen aikatauluista täältä.
  • Aloitamme syyskauden kuukautta aiemmin ja siirrämme nyt peruuntuneita tunteja elokuulle.

Kaikille oppilaille on lähetetty sähköpostia ja teksti- tai whatsappviesti perustuntien peruuntumisesta torstaina 12.3. Jos et ole saanut viestejä, päivitä yhteystietosi viipymättä Balettikoulu Sinikellon toimistolle, toimisto@balettikoulusinikello.fi tai 044 989 9501.

Kevätesitys siirretty syksyyn

Vanhempainyhdistys joutuu surukseen kertomaan, että kevätnäytökset on tältä keväältä peruttu. Esitämme Prinsessa Ruusunen -baletin syksyllä, alustava varaus Pohjankartanossa 19.–20.9.2020. Kaikki oppilaamme pääsevät esiintymään, joten muistelkaa esitystanssejanne kevään ja kesän aikana. Oppilaiden omille sivuille tulee myöhemmin keväällä pieniä oppilaita varten muisteluvideot esitystansseista, jotta voivat harjoitella kesän aikana.

Pahoittelemme tilannetta ja toivotamme kaikki vanhemmat sankoin joukoin mukaan vanhempainyhdistyksen toimintaan uuden kauden alkaessa.

Myös näytöksemme teattterilla on peruttu samoin kuin koko lasten ja nuorten teatterifestivaali ja muu teatterin esitystoiminta toukokuun loppuun saakka. Jos olet ostanut liput Ticketmasterilta, he tulevat olemaan sinuun yhteyksissä tapahtuman peruuntumisen vuoksi. Voit lukea lisää asiasta heidän sivuiltaan.

Tiedote päivitetty 14.3.2020 klo 21:00